この個人情報保護方針は、個人情報(Personal Identifiable Information:PII)がオンラインでどのように使用されているかに関心を持つ方々に役立つようにまとめられています。 PIIは、米国のプライバシー法および情報セキュリティーに記載されているように、単独で使用することができる情報で、個人を特定、連絡、または特定するため、または個人を特定するための情報です。当社の個人情報保護方針をよくお読みになり、弊社のウェブサイトに従って個人情報の収集、使用、保護その他の取り扱い方法を明確に理解してください。
ブログ、ウェブサイト、またはアプリを訪れる人々から収集する個人情報は何ですか?
弊社のサイトで注文または登録する際には、必要に応じてあなたの名前、電子メールアドレス、あなたに提供した情報、またはあなたの経験に役立つその他の詳細を入力するよう求められることがあります。
いつ私たちは情報を収集しますか?
当社は、サイトに登録し、注文し、ニュースレターを購読し、アンケートに回答し、フォームに記入し、ライブチャットを使用し、サポートチケットを開くか、または当社のサイトに情報を入力する際に、お客様から情報を収集します。
製品やサービスに関するフィードバックを提供するあなたの情報はどのように使用しますか?
登録、購入、ニュースレターへの登録、アンケートやマーケティングコミュニケーションへの返答、ウェブサイトの閲覧、その他のサイト機能の使用は、次の方法でお客様が収集した情報を使用することがあります。
-
自分の経験をパーソナライズし、最も関心のあるコンテンツや製品の提供を可能にする。
-
より良いサービスを提供するために当社のウェブサイトを改善する。
-
お客様の顧客サービス要求に迅速に対応できるようにする。
-
コンテスト、プロモーション、調査、その他のサイト機能を管理する。
-
取引を迅速に処理する。
-
サービスまたは製品の評価およびレビューを求める。
-
通信後にフォローアップする(ライブチャット、電子メールまたは電話によるお問い合わせ)
あなたの情報をどのように保護しますか?
私たちのウェブサイトは、セキュリティホールと既知の脆弱性について定期的にスキャンされ、お客様のサイトをできるだけ安全に訪問します。
定期的なマルウェアスキャンを使用しています。
お客様の個人情報は、保護されたネットワークの背後に含まれており、そのようなシステムへの特別なアクセス権を持つ限られた数のユーザーのみがアクセスでき、情報を機密に保つ必要があります。さらに、お客様が提供するすべての機密情報は、Secure Socket Layer(SSL)技術を使用して暗号化されています。
ユーザーが個人情報の安全性を維持するために情報の入力、提出、アクセスを行う際には、さまざまなセキュリティ対策を実施しています。
すべてのトランザクションはゲートウェイ・プロバイダーを介して処理され、当社のサーバー上に保管または処理されません。
私たちは「クッキー」を使用していますか?
はい。クッキーは、サイトまたはそのサービスプロバイダがWebブラウザ(許可されている場合)を介してコンピュータのハードドライブに転送する小さなファイルで、サイトまたはサービスプロバイダのシステムがブラウザを認識して特定の情報をキャプチャして記憶することを可能にします。たとえば、ショッピングカートの商品を覚えて処理するためにクッキーを使用します。また、以前のサイト活動や現在のサイト活動に基づいてユーザーの好みを理解するのに役立ちます。これにより、改善されたサービスを提供することができます。また、クッキーを使用して、サイトのトラフィックやサイトの相互作用に関する集計データを作成し、今後より良いサイト体験やツールを提供できるよう支援しています。
私たちはクッキーを使って:
-
ショッピングカート内のアイテムを覚えて処理するのを助けます。
-
将来の訪問のためにユーザの嗜好を理解し、保存する。
-
広告を追跡する。
-
サイトのトラフィックやサイトの操作に関する集約データを作成して、将来的にサイトの経験やツールを改善します。また、当社を代理してこの情報を追跡する信頼できる第三者サービスを使用する場合があります。
Cookieが送信されるたびにコンピュータに警告するか、すべてのCookieを無効にするかを選択できます。これはブラウザの設定で行います。ブラウザは少し異なりますので、ブラウザのヘルプメニューを参照して、Cookieを変更する正しい方法を確認してください。
ユーザーがブラウザでCookieを無効にした場合:
クッキーをオフにすると、サイトの機能の一部がオフになります。
サードパーティの開示
当社は、ユーザーに事前通知を行わない限り、個人情報を外部に販売、譲渡、または転送することはありません。これには、ウェブサイトのホスティングパートナーや、当社のウェブサイトの運営、業務の遂行、またはユーザーの奉仕を支援する他の当事者は含まれません。また、法令遵守、サイトポリシーの施行、当社または他人の権利、財産または安全の保護に適切な情報が公開されている場合もあります。
ただし、マーケティング、広告などの目的で、個人を特定できない訪問者情報を他の当事者に提供することがあります。
サードパーティのリンク
場合によっては、当社の裁量により、当社のウェブサイトに第三者の製品またはサービスを含めるか提供することがあります。これらのサードパーティのサイトには、個別の独立したプライバシーポリシーがあります。したがって、これらのリンク先サイトのコンテンツおよび活動には一切責任を負いません。それにもかかわらず、私たちはサイトの完全性を守り、これらのサイトに関するフィードバックを歓迎します。
Google
Googleの広告要件は、Googleの広告原則によって要約することができます。ユーザーに肯定的な体験を提供するために配置されています。
https://support.google.com/adwordspolicy/answer/1316548?hl=ja
ウェブサイトでGoogle AdSense Advertisingを使用しています。
Googleはサードパーティベンダーとして、Cookieを使用してGoogleのサイトに広告を掲載しています。 GoogleがDART Cookieを使用することで、以前のGoogleサイト訪問やインターネット上の他のサイトに基づいてユーザーに広告を配信することができます。ユーザーは、Google広告ネットワークとコンテンツネットワークのプライバシーポリシーにアクセスして、DART Cookieの使用をオプトアウトすることができます。
私たちは以下を実装しました:
-
Google AdSenseによるリマーケティング
-
Googleディスプレイネットワークのインプレッションレポート
-
人口統計およびインタレストレポート
-
DoubleClick Platformの統合
Googleは、GoogleアナリティクスのCookieなどの第三者CookieやDoubleClick Cookieなどの第三者のCookieや他の第三者のIDを使用して、ユーザーとのやりとりに関するデータをコンパイルします広告のインプレッションおよびその他の広告サービス機能をウェブサイトに関連付けるものです。
オプトアウト:
ユーザーは、Google広告設定ページを使用してGoogleに広告を表示する方法の設定を行うことができます。また、Network Advertising Initiativeのオプトアウトページにアクセスするか、Googleアナリティクスオプトアウトブラウザアドオンを使用してオプトアウトすることもできます。
カリフォルニアオンラインプライバシー保護法
CalOPPAは、プライバシーポリシーを掲載するために商業用ウェブサイトとオンラインサービスを必要とする全米初の州法です。カリフォルニア州の消費者からの個人識別情報を収集するウェブサイトを運営する米国内(またおそらく世界)の個人または企業には、収集された情報を正確に記載したウェブサイト上にプライバシーポリシーを明示する必要があります。それが共有されている個人または企業です。
http://consumercal.org/california-online-privacy-protection-act-caloppa/#sthash.0FdRbT51.dpuf
CalOPPAによると、私たちは以下に同意します:
ユーザーは匿名で当社のサイトを訪問することができます。
このプライバシーポリシーが作成されると、当社のホームページにリンクが追加されます。最低でも、当ウェブサイトに入った後の最初の重要なページにリンクが追加されます。
私たちのプライバシーポリシーリンクには「プライバシー」という言葉が含まれており、上記のページで簡単に見つけることができます。
プライバシーポリシーの変更について通知されます:
あなたの個人情報を変更することができます:
-
私たちに電子メールを送る
-
あなたのアカウントにログインする
-
私たちとのチャットやサポートチケットの送付
私たちのサイトでは、信号を追跡しないでください。
私たちは、Do Not Track(Do Not Track)(DNT(Do Not Track))ブラウザメカニズムが使用されている場合、信号を追跡しない、追跡しない、クッキーを植える、広告を使用することを喜んでいます。
私たちのサイトはサードパーティの行動追跡を許可していますか?
サードパーティの行動追跡を許可することも重要です。
COPPA(児童オンラインプライバシー保護法)
13歳未満の子供からの個人情報の収集に関して言えば、児童オンラインプライバシー保護法(COPPA)は、保護者を管理します。米国の消費者保護機関である連邦取引委員会(Federal Trade Commission)はCOPPAルールを施行しており、ウェブサイトやオンラインサービスの運営者は子供のプライバシーと安全をオンラインで保護する必要があります。
私たちは、13歳未満の子供たちには特に販売していません。
公平な情報の習慣
フェアインフォメーションプラクティスの原則は、米国におけるプライバシー法の基盤を形成し、それに含まれる概念は世界中のデータ保護法の開発において重要な役割を果たしました。フェア情報プラクティスの原則とその実施方法を理解することは、個人情報を保護するさまざまなプライバシー法を遵守する上で非常に重要です。
フェアインフォメーションプラクティスと一致するために、データ違反が発生した場合には、以下の対応措置を講じます:
私たちは電子メールであなたに通知します。
私たちはまた、個人が法を遵守しないデータコレクターやプロセッサーに対して強制的に権利を行使することを要求する個人救済原則に同意します。この原則は、個人がデータ利用者に対して執行可能な権利を有することを要求するだけでなく、個人が裁判所や政府機関にデータプロセッサによる遵守を調査および/または起訴する義務を負うことを必要とする。
CANスパム法
CAN-SPAM法は、商用電子メールのルールを設定し、商用メッセージの要件を設定し、受信者に電子メールの送信を停止させる権利を与え、違反に対して厳しい罰則を発する法律です。
私たちはあなたのメールアドレスを収集します:
-
情報の送信、問い合わせへの応答、および/またはその他の要求や質問。
-
注文を処理し、注文に関する情報と更新を送信する。
-
製品および/またはサービスに関する追加情報をお送りください。
-
当初の取引が発生した後は、メーリングリストへの販売または顧客へのメールの送信を継続する。
CANSPAMに準拠するために、私たちは以下に同意します:
-
虚偽または誤解を招くような主題や電子メールアドレスを使用しないでください。
-
合理的な方法でメッセージを広告として識別する。
-
事業所またはサイトの本部の住所を記載する。
-
コンプライアンスが使用されている場合は、サードパーティの電子メールマーケティングサービスを監視します。
-
オプトアウト/登録解除リクエストを素早く受諾します。
-
各電子メールの下部にあるリンクを使用して、ユーザーが退会することを許可します。
今後のメールの受信をいつでも辞退したい場合は、迅速にすべての対応からあなたを削除します。
お問い合わせ
このプライバシーポリシーに関するご質問がある場合は、下記の情報をご利用ください。
株式会社ノキノ(NoKiNo)
〒194-0046
東京都町田市西成瀬2-21-22
support@nokino.co.jp
This privacy policy has been compiled to better serve those who are concerned with how their 'Personally Identifiable Information' (PII) is being used online. PII, as described in US privacy law and information security, is information that can be used on its own or with other information to identify, contact, or locate a single person, or to identify an individual in context. Please read our privacy policy carefully to get a clear understanding of how we collect, use, protect or otherwise handle your Personally Identifiable Information in accordance with our website.
What personal information do we collect from the people that visit our blog, website or app?
When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your name, email address, Information you provide to us or other details to help you with your experience.
When do we collect information?
We collect information from you when you register on our site, place an order, subscribe to a newsletter, respond to a survey, fill out a form, Use Live Chat, Open a Support Ticket or enter information on our site.
Provide us with feedback on our products or services.
How do we use your information?
We may use the information we collect from you when you register, make a purchase, sign up for our newsletter, respond to a survey or marketing communication, surf the website, or use certain other site features in the following ways:
-
To personalize your experience and to allow us to deliver the type of content and product offerings in which you are most interested.
-
To improve our website in order to better serve you.
-
To allow us to better service you in responding to your customer service requests.
-
To administer a contest, promotion, survey or other site feature.
-
To quickly process your transactions.
-
To ask for ratings and reviews of services or products.
-
To follow up with them after correspondence (live chat, email or phone inquiries)
How do we protect your information?
Our website is scanned on a regular basis for security holes and known vulnerabilities in order to make your visit to our site as safe as possible.
We use regular Malware Scanning.
Your personal information is contained behind secured networks and is only accessible by a limited number of persons who have special access rights to such systems, and are required to keep the information confidential. In addition, all sensitive/credit information you supply is encrypted via Secure Socket Layer (SSL) technology.
We implement a variety of security measures when a user places an order enters, submits, or accesses their information to maintain the safety of your personal information.
All transactions are processed through a gateway provider and are not stored or processed on our servers.
Do we use 'cookies'?
Yes. Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computer's hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the site's or service provider's systems to recognize your browser and capture and remember certain information. For instance, we use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart. They are also used to help us understand your preferences based on previous or current site activity, which enables us to provide you with improved services. We also use cookies to help us compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future.
We use cookies to:
-
Help remember and process the items in the shopping cart.
-
Understand and save user's preferences for future visits.
-
Keep track of advertisements.
-
Compile aggregate data about site traffic and site interactions in order to offer better site experiences and tools in the future. We may also use trusted third-party services that track this information on our behalf.
You can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies. You do this through your browser settings. Since browser is a little different, look at your browser's Help Menu to learn the correct way to modify your cookies.
If users disable cookies in their browser:
If you turn cookies off it will turn off some of the features of the site.
Third-party disclosure
We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your Personally Identifiable Information unless we provide users with advance notice. This does not include website hosting partners and other parties who assist us in operating our website, conducting our business, or serving our users, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release information when it's release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others' rights, property or safety.
However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.
Third-party links
Occasionally, at our discretion, we may include or offer third-party products or services on our website. These third-party sites have separate and independent privacy policies. We therefore have no responsibility or liability for the content and activities of these linked sites. Nonetheless, we seek to protect the integrity of our site and welcome any feedback about these sites.
Google
Google's advertising requirements can be summed up by Google's Advertising Principles. They are put in place to provide a positive experience for users.
https://support.google.com/adwordspolicy/answer/1316548?hl=en
We use Google AdSense Advertising on our website.
Google, as a third-party vendor, uses cookies to serve ads on our site. Google's use of the DART cookie enables it to serve ads to our users based on previous visits to our site and other sites on the Internet. Users may opt-out of the use of the DART cookie by visiting the Google Ad and Content Network privacy policy.
We have implemented the following:
-
Remarketing with Google AdSense
-
Google Display Network Impression Reporting
-
Demographics and Interests Reporting
-
DoubleClick Platform Integration
We, along with third-party vendors such as Google use first-party cookies (such as the Google Analytics cookies) and third-party cookies (such as the DoubleClick cookie) or other third-party identifiers together to compile data regarding user interactions with ad impressions and other ad service functions as they relate to our website.
Opting out:
Users can set preferences for how Google advertises to you using the Google Ad Settings page. Alternatively, you can opt out by visiting the Network Advertising Initiative Opt Out page or by using the Google Analytics Opt Out Browser add on.
California Online Privacy Protection Act
CalOPPA is the first state law in the nation to require commercial websites and online services to post a privacy policy. The law's reach stretches well beyond California to require any person or company in the United States (and conceivably the world) that operates websites collecting Personally Identifiable Information from California consumers to post a conspicuous privacy policy on its website stating exactly the information being collected and those individuals or companies with whom it is being shared.
http://consumercal.org/california-online-privacy-protection-act-caloppa/#sthash.0FdRbT51.dpuf
According to CalOPPA, we agree to the following:
Users can visit our site anonymously.
Once this privacy policy is created, we will add a link to it on our home page or as a minimum, on the first significant page after entering our website.
Our Privacy Policy link includes the word 'Privacy' and can easily be found on the page specified above.
You will be notified of any Privacy Policy changes:
-
On our Privacy Policy Page
Can change your personal information:
-
By emailing us
-
By logging in to your account
-
By chatting with us or by sending us a support ticket
How does our site handle Do Not Track signals?
We honor Do Not Track signals and Do Not Track, plant cookies, or use advertising when a Do Not Track (DNT) browser mechanism is in place.
Does our site allow third-party behavioral tracking?
It's also important to note that we allow third-party behavioral tracking.
COPPA (Children Online Privacy Protection Act)
When it comes to the collection of personal information from children under the age of 13 years old, the Children's Online Privacy Protection Act (COPPA) puts parents in control. The Federal Trade Commission, United States' consumer protection agency, enforces the COPPA Rule, which spells out what operators of websites and online services must do to protect children's privacy and safety online.
We do not specifically market to children under the age of 13 years old.
Fair Information Practices
The Fair Information Practices Principles form the backbone of privacy law in the United States and the concepts they include have played a significant role in the development of data protection laws around the globe. Understanding the Fair Information Practice Principles and how they should be implemented is critical to comply with the various privacy laws that protect personal information.
In order to be in line with Fair Information Practices we will take the following responsive action, should a data breach occur:
We will notify you via email
We also agree to the Individual Redress Principle which requires that individuals have the right to legally pursue enforceable rights against data collectors and processors who fail to adhere to the law. This principle requires not only that individuals have enforceable rights against data users, but also that individuals have recourse to courts or government agencies to investigate and/or prosecute non-compliance by data processors.
CAN SPAM Act
The CAN-SPAM Act is a law that sets the rules for commercial email, establishes requirements for commercial messages, gives recipients the right to have emails stopped from being sent to them, and spells out tough penalties for violations.
We collect your email address in order to:
-
Send information, respond to inquiries, and/or other requests or questions.
-
Process orders and to send information and updates pertaining to orders.
-
Send you additional information related to your product and/or service.
-
Market to our mailing list or continue to send emails to our clients after the original transaction has occurred.
To be in accordance with CANSPAM, we agree to the following:
-
Not use false or misleading subjects or email addresses.
-
Identify the message as an advertisement in some reasonable way.
-
Include the physical address of our business or site headquarters.
-
Monitor third-party email marketing services for compliance, if one is used.
-
Honor opt-out/unsubscribe requests quickly.
-
Allow users to unsubscribe by using the link at the bottom of each email.
If at any time you would like to unsubscribe from receiving future emails, you can email us at support@nokino.co.jp and we will promptly remove you from ALL correspondence.
Contacting Us
If there are any questions regarding this privacy policy, you may contact us using the information below.
NoKiNo
2-21-22 Nishinaruse,Machida-shi,
Tokyo 194-0046
Japan
support@nokino.co.jp
Last Edited on 2018-06-09